Σκόρ: {{ getScore() }}
1) Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):
Α) Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (5) μηνών.
Β) Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (6) μηνών.
Γ) Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση (3) μηνών.
2) Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:
Α) Αφήνουμε τα καύσιμα όπως είναι στο καρμπυρατέρ του κινητήρα.
Β) Αποσυνδέουμε την παροχή καυσίμου και αφήνουμε τη μηχανή να δουλέψει στο ρελαντί, μέχρι εξάντλησης ταυ καυσίμου.
Γ) Δεν κάνουμε καμιά ενέργεια.
3) Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;
Α) Ναι για να έχω επάρκεια καυσίμου.
Β) Όχι, πρέπει να αφεθεί λίγος χώρος για την διαστολή της βενζίνης από τη θερμότητα.
Γ) Όχι για να μη γίνει υπερχείλιση στο καρμπυρατέρ.
4) Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
Α) Να φροντίζουμε η αναλογία λαδιού βενζίνης να είναι η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή.
Β) Να βάζουμε τόσο λάδι όσο χρειάζεται για να μη μπουκώνει ο κινητήρας.
Γ) Να βάζουμε περισσότερο λάδι από το κανονικό για να δουλεύουν καλύτερα οι κύλινδροι.
5) Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:
Α) Σε προπέλα που είναι μπερδεμένη σε φύκια ή σχοινιά κλπ.
Β) Σε υπερχείλιση του καρμπυρατέρ.
Γ) Σε κακές καιρικές συνθήκες.
6) Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:
Α) Όταν υπάρχει ελλιπής τροφοδοσία βενζίνης.
Β) Όταν υπάρχουν κακές καιρικές συνθήκες.
Γ) Όταν υπάρχει σπασμένο πτερύγιο.